  • Data: 2020-08-03 06:14:10
    Temat: Re: Bezsensowna płatność podzielona
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-07-31 o 15:09, Kviat pisze:

    > https://www.pit.pl/aktualnosci/sposob-realizacji-pla
    tnosci-a-sankcje-w-podatku-dochodowym-972615

    Cóż, człowiek czyta po łebkach, to potem
    się naprostuje niepotrzebnie. Limit kwotowy widziałem, ale
    potraktowałem go jako moment wejścia w obowiązkowe
    oznaczenie i wtedy też płatność MPP.
    Wydawało mi się, że jak ktoś wystawi dobrowolnie fakturę z MPP
    na kwotę mniejszą, to sposób płatności i ograniczenia w zaliczeniu do KUP
    z tego wynikające obowiązują.
    Ale z tej nauki też taka korzyść, że nie muszę
    w jednej firmie czekać na zwrot, tylko sobie rozliczę
    przy następnej płatności.