    From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Czy PPK jest waloryzowane?
    Date: Mon, 30 May 2022 22:23:17 +0200
    <q...@4...com>
    <t71o4o$ai6$1@gioia.aioe.org>

    Mon, 30 May 2022 08:27:36 +0200, w <t71o4o$ai6$1@gioia.aioe.org>, Tomasz
    Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> napisał(-a):

    > Oczywiście, że ukradziono - zmieniono zabezpieczenie bez mojej zgody -
    > więc jak najbardziej ukradziono, gdyż rozporządzono nimi wbrew mojej woli.

    Zmiana zabezpieczenia to nie kradzież, rozporządzenie wbrew woli to też nie
    kradzież. Nadal pierdolisz kocopoły bez elementarnej znajomości pojęć.

    Już pomijam taki szczegół, że kradzież to w ogóle odbywa się wbrew prawu, a nie
    wbrew woli jakiegoś trolla.

    > czyli właśnie na tym polega ukrycie długu, bo nie widać go w
    > statystykach liczonych do progów, czego nie rozumiesz?

    To, że nie widać w jednych statystykach, ale widać w drugich, to co za ukrycie?
    Tak, wiem, niektórzy cierpią na teorie spiskowe itp.

    > W sumie mogę się spodziewać ze nazywasz mnie konfederatą z powodu takiej
    > samej niewiedzy w innych tematach takoż i tu Twoje konfabulacje nie mają
    > racji bytu. Ot kolejne Twoje teorie z tyłka...

    Idź się doszkol z elementarnych pojęć, a potem wróć dalej zawracać dupę swoim
    oszołomstwem. Twojej igonoracji dorównuje tylko tupet.