eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCzy czesc kosztow I komunii mozna odliczyc od podatku? › Re: Czy czesc kosztow I komunii mozna odliczyc od podatku?
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Czy czesc kosztow I komunii mozna odliczyc od podatku?
    Date: Tue, 25 Apr 2023 22:16:57 +0200

    On Tue, 25 Apr 2023 16:15:28 +0200, Robert Tomasik wrote:
> [...]
    rodziny (okazja spotkania podobna do weseli, świąt,
    darowiznę na cele kultu religijnego)

    > Religia w szkole chyba nie jest obowiązkowa.

    Ale tez nie zajęcia pozalekyjne ..

    > Pytanie, kto to zbiera, bo z rozpiski wnoszę, ze skoro są pieniądze dla
    > księdza, to nie ksiądz. Tu widzę "słabe ogniwo" tego przedsięwzięcia.
    > Top jest po prostu taka składka, jakbyśmy się zbierali "na piwo". Wydaje
    > mi się, że nie jest w żaden sposób unormowane w prawie.

    No owszem, ale ... komitet rodzicielsko-komunistyczny?
    Moze i łatwo znalezc aktywistow.

    Czy jednak jakas rada parafialna ... a to juz wyglada na organ
    koscielny :-0

    Ale przeciez wystarczy, aby skladke wplacic na konto parafii, i
    odpowiednio zatytułowac :-)

    J.