eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCzy ktos moj pracodawca mnie oszukal??-odprowadzone zaliczki › Re: Czy ktos moj pracodawca mnie oszukal??-odprowadzone zaliczki
  • Data: 2005-03-18 18:52:22
    Temat: Re: Czy ktos moj pracodawca mnie oszukal??-odprowadzone zaliczki
    Od: "Marek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:d1f7d6$8dh$1@inews.gazeta.pl...

    > A gdzie zjadłeś zdrowotne odliczane od podatku, dopiero ta reszta jest
    > zaliczką odprowadzona do US.
    Rzeczywisci zjadlem zdrowotne, to jest ta kwota 188zl w pozycji ZUS. Ale po
    uwzglednieniu tego faktu obliczenia wygladaja tak (przepraszam ze przy
    okazji tez ucze sie wypelniac PITY ale niestety nie mam nikogo kto moglby mi
    w tym pomoc):

    - umowa o prace
    - dochod: 2984
    - koszty 204,5
    - ZUS: 559,31
    - Zdrowotne 188
    - (dochód - ZUS-koszty)*19% = 2220,19*19%=421,83 -188=233,83 a w picie
    jest iz platnik
    odprowadzil 145zl

    Mam nadzieje iz nie straciles cierpliwosci...