  • Data: 2005-07-21 11:23:49
    Temat: Re: Czy taki "błąd" można skorygować nota korygującą?
    Od: "Magdalena B" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "-ZED-" <w...@w...to.polbox.com> napisał w wiadomości
    news:dbnots.37s.1@zed.zukih.org...
    > Hej!
    >
    > <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > A właśnie nie. A jeśli ktoś zrobił jej ksero? Tu nawet nie chodzi
    > o celowe szkodnictwo, ale ludzie robią różne ciekawe rzeczy z mądrości
    > swej. ;-)
    >
    > --
    > Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 ICQ# 82731181>
    > A o czym Ty piszesz, budujesz obrazy szybko jak Zin, żeby je momentalnie
    > rozwiać, bo ktoś mógłby zapamiętać szczegóły, których miraż jest Ci
    > potrzebny, żeby budować następną fatamorganę. <K. Kędzierski o mnie...>

    Jeżeli masz wątpliwości co do rozwiązania a chcesz postąpić zgodnie z
    prawem, to wystaw na dotychczasowego kontrahneta fakturę korygującą na całą
    wartośc sprzedaży i dopiero później wystaw z aktualnym numerem fakturę na
    właściwego nabywcę.
    Chociaż spokojnie możesz otrzymać notę korygującą ze zmianą danych nabywcy.

    --
    Pozdrawiam

    [księgowość, podatki, wynagrodzenia, ZUS]