  • Data: 2003-02-01 15:29:24
    Temat: Re: Czy trzeba wpisywac jako kup wszystko ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 1 Feb 2003, Sark wrote:

    >+ Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> [...]
    >+ Chodzi, a o sytuacje kiedy prowadzisz DG jako niewatowiec

    Przecież widzę, że napisałeś "tak jak" :)
    [...]
    >+ Ech, zwróćcie uwagę na to sfornułowanie w moim postcie "czy
    >+ w takim razie prawidłowe byłoby postępowanie" ... pytanie czysto
    >+ teoretyczne .... skoro Maddy o pieluchach może to dlaczego ja nie o tym :)

    Możesz, możesz :)
    Tylko my też możemy chcieć wiedzieć co wymyślisz ;) !
    [...]
    >+ jakis sens w tym jest ... dążenie do max. prostoty i spokoju nawet za pewna cenę.

    Jeśli "max. prostoty" - to nie widzę (nijak) powodu do usiłowania
    wpisania VATu w KUP !
    Jeśli już uważasz że od każdych przykładowych 200zł podarowanie
    120..200 zł jest w sam raz, to tym bardziej można podarować pozostałe
    80..0zł i uniknąć komplikacji w KPiR ;) !

    >+ Pozdrawiam

    wzajemnie ! - Gotfryd