  • Data: 2003-02-01 15:07:47
    Temat: Re: Czy trzeba wpisywac jako kup wszystko ?
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    news:Pine.WNT.4.50.0302011440200.-511351@k6-2.portez
    jan.zabrze.pl...

    > Jak widać nie bardzo.

    Chodzi, a o sytuacje kiedy prowadzisz DG jako niewatowiec (kiedy np. limit obrotów
    wejścia w VAT był jeszcze wysoki (nie obiżony do
    10k Eu) albo inaczej, zaczynasz DG i nie jesteś vatowcem, wiesz że obrpty będą male i
    wybrałeś zwolnienie).

    > A oświeć ty mnie, skąd taka chęć od podarowania VATu ??

    Ech, zwróćcie uwagę na to sfornułowanie w moim postcie "czy w takim razie prawidłowe
    byłoby postępowanie" ... pytanie czysto
    teoretyczne .... skoro Maddy o pieluchach może to dlaczego ja nie o tym :)

    > Masz 200 zł VATu do odliczenia;
    > - jeśli odliczysz VAT to odzyskujesz 200zł
    > - jeśli byłby to koszt, to co najwyżej odzyskujesz 80 zł (bo
    > przy maksymalnej stawce 40 podatku dochodowego nie zapłacisz
    > podatku od owych 200zł).
    > Odpowiednio mniej (60 zł, 38 zł i nic)
    > odzyskujesz mieszcząc się w niższych prograch...

    Pomimo ze pytanie było teoretyczne (i tego się będę trzymał:) to Ci odpowiem, to ma
    jednak sens bo nie musze sie wczytywać w kolejna
    ustawę, w nowe aktualizacje, dedukować co artysta chiał powiedzieć a czas na to
    poświęcony można przeznaczyc na cos innego. Wiec
    jakis sens w tym jest ... dążenie do max. prostoty i spokoju nawet za pewna cenę.

    Sark