    From: "Tomasz" <t...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Czynny zal i kasa fiskalna
    Date: Sat, 4 Feb 2006 13:59:48 +0100

    > To niemozliwe gdyz wszystko sprzedaje wysylkowo i cala sprzedaż przechodzi
    > przez konto
    > Byłby pozniej slad ze jednak sprzedawalem
    > A czy ktos wie jak to teraz rozegrac?
    > Iść do urzędu powiadomoć o założeniu kasy
    > a jednocześnie napisac pismo że nie było kasy do tego i tego dnia z powodu
    > niezrozumienia przepisów i różnej ich interpretacji czy tez jak?
    > A moze podejsc do urzędu i zapytac jak to rozegrac moze nie sa tacy
    > straszni?
    > Grzes

    Ja po konsultacjach ze znawcami tematu robie tak:

    W poniedzialek zanosze do US wniosek o inerpretacje przepisow wprowadzonych
    rozporzadzeniem ws. kas fiskalnych. Jednoczesnie skladam wniosek o
    odroczenie terminu rejestracji kasy do czasu otrzymania w formie pisemnej
    interpretacji.

    Swoja droga 90% moich przychodow w 2006 roku to korzysci ze sprzedazy
    dostepu do tresci prowadzonego przeze mnie portalu. Nawet gdybym kupil kase
    to nie wiem jak mialbym wydawac klientom paragony, bo przeciez klienta nie
    znam, nie znam jego adresu, a cala sprzedaz uslugi elektronicznej
    realizowana jestprzez Internet. A za nie wydanie paragonu tez sa przeciez
    sankcje. Jak realizuja to firmy, ktore np doladowuja telefony kom. przez
    Internet? Przeciez w zyciu nie otrzymalem od nich paragonu ani faktury...

    Pozdrawiam
    Tomasz