  • Data: 2003-06-17 08:09:39
    Temat: Re: Dokument przyjęcia na stan środka trwałego
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 16 Jun 2003, staff wrote:

    >+ Witam!
    >+
    >+ Mam małą DG, rozliszam się za pomocą KPiR. Muszę wprowadzić do firmy środek
    >+ trwały i muszę zrobić dokument przyjęcia na stan środka trwałego.

    A wyjdź z siebie, stań obok :) i powiedz skąd my mamy wiedzieć
    *skąd* masz ten środek trwały:
    - własność osobista ?
    - produkcja własna ?
    - zakup od DG ?
    - zakup od OF ?
    - leasing ?
    Napisał byś dwa słowa co to jest, bo a nuż samochód i ułamki
    trzeba liczyć ;)

    IMHO dla paru przypadków wystarczy adnotacja na fakturze, ale
    właśnie... nie wiemy skąd go masz :]

    pozdrowienia, Gotfryd