eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiDziałalność gospodarcza a świadczenie usług na rzecz byłego pracodawcy › Re: Działalność gospodarcza a świadczenie usług na rzecz byłego pracodawcy
    From: "Popa.Smerfo" <g...@j...ia>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Działalność gospodarcza a świadczenie usług na rzecz byłego
    pracodawcy
    Date: Tue, 29 Mar 2011 18:11:20 +0200

    Órzytkownik "Yakhub" napisał:

    > Jakiemu pracodawcy? On już nie jest moim pracodawcą!
    > I choćby ściany srały, zrobię wszystko, żeby już nigdy nim nie został.

    no więc ja tego ni wiem a sądząc z tfoich dziwnych pytań ty tesz za bardzo
    tego nie wiesz, więc powiedz nam jakie to niby usługi będziesz śfiadczył
    temu sfojemu "byłemu" pracodafcy, czy nie te same co ftedy gdy u niego
    pracowałeś?:O)

    co niby tfoim zdaniem miało by się zmienić pszy DG były pracodafca byłby
    jedynie zleceniodafcą?:O)

    podaj przewidywane miesięczne kfoty brutto z planowanej DG i pszez jaki
    okres czasu?:O)

    co cię skłoniło do rozważania zamiany etatu na DG, czy pszypadkiem nie tfuj
    pracodafca?:O)

    jeśli odpowiesz mi na te proste kluczowe pytania to ja ci odpowiem dlaczego
    to nie ma sensu:O)