eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiFa nie na tego klienta w maju a JPK › Re: Fa nie na tego klienta w maju a JPK
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!feeds.phibee-telecom.net!border2.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com
    !newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada
    .pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 5 Jul 2017 13:50:30 +0200
    From: papuga <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Fa nie na tego klienta w maju a JPK
    Message-ID: <20170705135030.18efe6e1@xeon>
    References: <20170705130836.392d2550@xeon>
    <s...@p...org>
    Organization: noname
    X-Newsreader: Claws Mail 3.9.3 (GTK+ 2.24.23; i686-pc-linux-gnu)
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 42
    NNTP-Posting-Host: 46.215.247.55
    X-Trace: 1499255430 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15210 46.215.247.55:43665
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:245217
    [ ukryj nagłówki ]

    On Wed, 5 Jul 2017 13:31:05 +0200
    Wojciech Bancer <w...@g...com> wrote:

    > On 2017-07-05, papuga <g...@g...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > > Internet mówi o wystawieniu korekty ze zmienionym nabywcą, czy jakoś
    > > tak.
    >
    > A nie można tamtej anulować jako wadliwej i wystawić nowej?
    >

    fa jest z 31 maja,
    klient przyjął towar (odebrał towar sam na magazynie)
    i wprowadził do obrotu
    nie wiem czy zaksięgował do maja czy czerwca i czy oni wysyłają JPK
    (kazałem ustalić te rzeczy - jeszcze nie wiadomo)

    My fakturę nr 1234567 wykazaliśmy w JPK za maj (na złego klienta).

    Cokolwiek teraz zrobić, może być podejrzane przez algorytmy US (jpk).

    Myśląc po staremu (przed JPK), można było zawsze jakoś się ratować, ale
    teraz (jpk) człowiek jest jak na sznurku, a przepisy nieprecyzyjne jak
    zawsze.

    Najwłaściwiej byłoby powiedzieć klientowi, że to tylko jego problem
    (zaksięgował nie swoją fa), tylko że wiadomo, że się wścieknie i koniec
    współpracy.





Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1