  • Data: 2016-01-01 21:06:00
    Temat: Re: Faktura z zastrzeżeniem
    Od: <2...@2...210600.invalid> (Tom N) szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik w
    <news:5686d9eb$0$683$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Faktura jest dokumentem potwierdzającym zawarcie tej umowy.

    Dziękuję nie mam więcej pytań. Sam przyznajesz, co jest dokumentem...

    > O widzisz! Może również zawierać ofertę zastrzeżenia własności do czasu
    > zapłaty. Możesz ją przyjąć, albo nie.

    Może niezbyt wyraźnie napisałem:
    "Idziesz do sklepu i kupujesz paczkę chusteczek do nosa"
    bo Ci z nosa cieknie i zanim dojdziesz do domu po gotówkę i wrócisz do
    sklepu to będziesz miał gile w skarpetach...

    Proforma służy przedpłacie, a dyskusja jest o płatności po wydaniu towaru --
    rozumiesz ten niuans?

    --
    'Tom N'