  • Data: 2016-01-01 21:44:25
    Temat: Re: Faktura z zastrzeżeniem
    Od: <5...@2...214425.invalid> (Tom N) szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik w
    <news:5686dccb$0$649$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Dokumentem jeszcze jest przykładowo bilet MPK. Co to wnosi do naszej
    > dyskusji?

    Tyle, że znowu sie plączesz -- bilet MPK jest dokumentem dotyczącym...
    uwaga...

    "3. Zawarcie umowy przewozu następuje wraz z wejściem pasażera do pojazdu, a
    w metrze - do strefy biletowej metra."

    Patrz biletu nie trzeba do zawarcia umowy...

    Owszem, to z regulaminu ZTM, ale tak czy siak oni (ZTM, MPK) w ogólności
    sprzedają usługi, a my dyskutujemy chyba o towarach...

    Oj mataczycie towarzyszu Tomasik, jak za dawnych dobrych czasów, gdy to
    usługę gastronomiczna można było zwrócić ;P

    --
    'Tom N'