eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiFreelance, rozliczanie faktur od pośrednika zagranicznego i klientów różnych typów. › Re: Freelance, rozliczanie faktur od pośrednika zagranicznego i klientów różnych typów.
  • Data: 2016-03-31 07:10:20
    Temat: Re: Freelance, rozliczanie faktur od pośrednika zagranicznego i klientów różnych typów.
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 30.03.2016 18:47, Adam wrote:
    > Witam
    >
    > W tym systemie wystawiania faktur Freelancera są dane
    >
    > OD Moje dane DO dane klienta.
    >
    > Wprowadziłem przykładowy tytuł i kwotę, wygenerował się PDF szkicu
    > faktury z moimi danymi (w tym NIPem) i danymi klienta. nic tam na
    > temat Freelancera nie ma po za stopką "created using Freelancer".
    >
    > Więc to wykonawca wystawia klientowi ostateczną fakturę.
    >
    > Dodatkowo w dokumentacji: https://www.freelancer
    > .pl/support/Payments/how-do-i-pay-the-freelancer
    >
    > a końcu:
    >
    > "For fixed-price projects, however, employers can get invoices for
> [...]

    Co prawda już ze dwa lata nie działałem we Freelancerze, ale z tego co
    pamiętam to trzeba było rozróżnić pojęcie "invoice" z Freelancera i
    pojęcie Faktura VAT z naszych przepisów. To pierwsze to jest dokument
    wewnątrzfreelancerowy, taka informacja od wykonawcy do zamawiającego że
    kasa. Bardziej pasuje tutaj słowo "rachunek".

    Tak czy inaczej - ich faktury nijak nie mają się do naszych i musisz
    wystawić sam, zgodnie z odnośnymi przepisami.

    p. m.