  • Data: 2003-04-17 14:05:38
    Temat: Re: Gdzie w bilansie pobrania właściciela?
    Od: walfal <w...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 16-04-2003 22:55, Użytkownik żuczek napisał:
    > Dziękuję za pomoc, biorę się za analizę tego wszystkiego.
    > A jeszcze jedno pytanko: czy można zostawić rozrachunki z właścicielem bez
    > przeksięgowania na k-to 800? Pobrał więcej niż wynosi dochód, ale też
    > systematycznie zasila firmę gdy jest taka potrzeba, co zdarza się dość
    > często.
    > biedny_żuczek
    W bilansie to oba konta: rozrachunki z właścicielem(250) oraz kapitał
    właściciela(800) jest wykazywane jako jedna pozycja - kapitał własny.
    Niby nie ma obowiązku przeksięgowania, ale dziwne wydaje mi się
    wykazywanie w bilansie, że właściciel jest sam sobie coś winien.
    W informacji dodatkowej (czy jat to się teraz nazywa) można opisać
    zmiany w kapitale własnym. - Tak robię dla siebie.
    WitoldG.