eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJak rozmawiać z urzednikami skarbowymi łamiącymi prawo? › Re: Jak rozmawiać z urzednikami skarbowymi łamiącymi prawo?
  • Data: 2011-03-30 21:48:12
    Temat: Re: Jak rozmawiać z urzednikami skarbowymi łamiącymi prawo?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 30 Mar 2011, Ajgor wrote:

    > Witam.
    [...]
    > Dzwoniłem do Urzędu Skarbowego, żeby dowiedzieć się, jak to załatwić.
    > No i pani w Urzędzie powiedziała
    [...]
    > Jak tej babie w US wyjaśnić, że łamie prawo?

    Ale jest wysoce prawdopodobne że nie łamie prawa.
    W szczególności jeśli uważa co mówi.
    Popatrz na to tak: a jakby tak powiedziała "i hol
    trzeba zamieść" ;) - to co, złamałaby prawo?
    Prawo złamie, jak uzależni jakąś czynność od bezprawnego
    żądania, a na razie (tak wynika z Twojego opisu),
    poprosiłeś ją o wyjaśnienie co by ją urządzało.
    No to powiedziała ;)

    Z tym jest pewien problem - bo przecież US rzeczywiście
    *może* wszcząć postępowanie wyjaśniające.
    I w ten sposób naciski na podatników aby dostarczali
    dowodów że nie są wielbłądami pojawiają się wot tak,
    z braku sankcji (w drugą stronę).

    pzdr, Gotfryd