  • Data: 2003-11-19 21:21:29
    Temat: Re: Jak to jest z kupnem kosztów?
    Od: <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:bpgjnd$jn7$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > A jak odliczył VAT to jeszcze odsetki od VATu i 30% sankcji, o zwrocie
    > samego odliczonego VATu nie wspominając...
    >
    > Maddy
    >
    > --
    > Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    > m...@e...com.pl

    a kto mowi, ze odliczyl - zastanawiam sie bo wiem o wielu firmach, ktore tak
    obnizaja dochody. W panstwie o tak nieprzyjaznym systemie podatkowym jak
    nasze, przedsiebiorca jest zmuszony szukac sposobow na placenie mniejszych
    podatkow. Poza tym, patrzac na efektywnosc zarzadzania pieniedzmi
    wplywajacymi do budzetu panstwa, cisnie sie na usta tylko jedno -
    zlodzieje..
    A kto dobrowolnie oddaje cos zlodziejom?