eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJak zmusić US do przelania nadpłaty podatku na konto ? › Re: Jak zmusić US do przelania nadpłaty podatku na konto ?
  • Data: 2003-04-07 12:34:01
    Temat: Re: Jak zmusić US do przelania nadpłaty podatku na konto ?
    Od: "KK" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <g...@p...onet.pl> wrote in message
    news:1ed4.00000190.3e916cde@newsgate.onet.pl...
    > Czy w tym celu należy wypełnić NIP-3 ??
    >
    > A druga sprawa- podobno w tym roku koszty przesłania nadpłaty z US do
    podatnika
    > będą pokrywane z tejże nadpłaty wg stawek Poczty Polskiej - jeżeli ktoś ma
    > kilkaset lub kilka tys. nadpłaty to z tej kwoty mogą mu urwać całkiem
    pokaźną
    > sumkę. Więc wydaje mi sie że i tu jakimś ratunkiem byłoby "zmuszenie" US
    do
    > przelania tej nadpłaty na rachunek bankowy. I ponownie nasuwa sie pytanie:
    Jak
    > to zrobić ?

    Wypełnić NIP-3 i wysłać razem z zeznaniem.
    Na dole zeznania napisać długopisem, że ma iść na rachunek podany na NIP-3.
    Bo nie we wszystkich US NIP-3 czytają.
    Jak przyjdzie pocztą, to za telefon i z góry na dół na nich.

    Jak nie złożysz NIP-3, to choćbyś ich na kolanach prosił na konto ci nie
    wyślą.