eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJak zmusić US do przelania nadpłaty podatku na konto ? › Re: Jak zmusić US do przelania nadpłaty podatku na konto ?
  • Data: 2003-04-07 13:19:37
    Temat: Re: Jak zmusić US do przelania nadpłaty podatku na konto ?
    Od: "Jacuo" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:1ed4.000001b0.3e9175f3@newsgate.onet.pl...

    > Dzięki !
    NIP-3.
    > Na dole tzn ?
    > Pod częścią M. "Adnotacje Urzędu Skarbowego" (na dolnym marginesie)?
    > Boje sie mazać po marginesach (a jeśli już to najwyżej delikatnie
    ołówkiem)
    > żeby urzędasy sie nie przyczepiły albo powiedziały że taki formularz jest
    > nieważny.

    Ja zawsze pisalem ( jak mialem nadplate ). Oczywiscie w zadnym przypadku nie
    olowkiem, bo nikt tego nie potraktuje
    powaznie. Pisalem zawsze po prostu "Nadplate prosze przelac na moj rachunek
    bankowy nr ...... " + podpis

    > A to niezłe z nich gnojki :-)

    Do mnie kiedys zadzwonily panie z US na komorke z pytaniem co maja zrobic z
    nadplata. Powiedzialem cos o NIP-3, na co dostalem odpowiedz "A kto to czyta
    ?"
    Wiec im przedyktowalem numer rachunku przez telefon - wszystko doszlo. Odtad
    zawsze pisalem numer rachunku na PIT.

    --
    Jacek