eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiKorekta faktury? › Re: Korekta faktury?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!feeds.phibee-telecom.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed9.new
    s.xs4all.nl!feeder1.feed.usenet.farm!feed.usenet.farm!peer03.ams4!peer.am4.high
    winds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.
    neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-ma
    il
    Subject: Re: Korekta faktury?
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    References: <1...@g...com>
    <s9aae7$d2t$1@gioia.aioe.org>
    <f...@g...com>
    <6...@g...com>
    <d...@g...com>
    <s9biv1$11dr$1@gioia.aioe.org> <s9bkvf$1qvn$1@gioia.aioe.org>
    <8...@g...com>
    <s9tjkt$16s6$1@gioia.aioe.org>
    <2...@g...com>
    <s9uvas$r80$1@gioia.aioe.org>
    <9...@g...com>
    <60c35eee$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Sat, 12 Jun 2021 08:34:26 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.11.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <e...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 51
    Message-ID: <60c45570$0$509$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.53.118.49
    X-Trace: 1623479664 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 509 80.53.118.49:64016
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3804
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:247838
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2021-06-11 o 15:28, Adam pisze:

    > Nie wiem za bardzo co to ma do istoty problemu ;)

    A musi mieć coś? Świetny OT się zapowiadał w sprawie
    wyimaginowanego żądania.

    >>> Ja mam pretensję o brak komunikacji i brak jasnego napisania jaka będzie
    procedura refundacji (faktura korygująca etc.).
    >> [..]
    >> Może wpadło im do spamu. Odpowiadasz na każdego maila, który wpada
    >> do skrzynki?
    >
    > Oni mają zaawansowany mechanizm zgłoszeń (ticketów), który śledzi czas odpowiedzi,
    satysfakcji klientów etc.
    > To nie jest zwykły mail. Więc dostać wiadomość na pewno dostali. Zgłoszenie leży
    jako nierozwiązane (niezamknięte) w dodatku
    > je zaktualizowałem.
    >
    > Tak, odpowiadam na każdy mail od klienta.

    Na każdy, który jest w zakresie działania.
    Twoje żądanie czy zapytanie byc może zostalo zakwalifikowane jako
    niestandardowe albo faktycznie potraktowali to jako spam, po pobieżnym
    przeczytaniu
    i nie wisi im żadne zgłoszenie ani nie psują się statystyki.
    W dużej skali jest to przypadek statystyczny.
    W dużych firmach produkcyjnych jak wysyłają zamówienie, to żądają często
    w ciągu 3 dni
    potwierdzenia przyjęcia zamówienia, żeby system sobie odhaczył, że dany
    temat
    się realizuje a jeśli w ciągu 3 dni nie wpłynie potwierdzenie, to
    zamówienie jest automatycznie anulowane i system czy ktoś tam sobie
    zamawia u kolejnego oferenta z listy ( a do tego pierwszego wysyłają
    info, że zgodnie z zasadami na stronie www,
    które przeczytał anulują i tyle). I zdarza się, że ludzie potrafią przegapić
    i jedno i drugie powiadomienie.
    Jeśli odbierasz to inaczej, to dokonaj wyboru.


    > Staram się też dokładnie opisywać, klientowi krok po kroku co ZOSTANIE zrobione,
    jakie ma opcje.
    > Tak, aby był w pełni świadomy decyzji lub/i procedur.
    > W 99,9% przypadków idę klientowi na rękę - bo "klient ma zawsze rację", czy wyda
    > w firmie 500 czy 50 K PLN.

    Rozumiem, że czujesz się zmarginalizowany,
    ale czasem warto spojrzeć z tamtej strony.

    > PS. Nie będę kontynuować tego wątku (chyba, że coś istotnego się wydarzy).
    > Dzięki wszystkim za odpowiedzi na temat i nie na temat, czy też te uszczypliwe.

    Co takiego istotnego może się wydarzyć?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1