  • Data: 2021-06-11 15:28:15
    Temat: Re: Korekta faktury?
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Nie wiem za bardzo co to ma do istoty problemu ;)

    procedura refundacji (faktura korygująca etc.).
    > [..]
    > Może wpadło im do spamu. Odpowiadasz na każdego maila, który wpada
    > do skrzynki?

    Oni mają zaawansowany mechanizm zgłoszeń (ticketów), który śledzi czas odpowiedzi,
    satysfakcji klientów etc.
    To nie jest zwykły mail. Więc dostać wiadomość na pewno dostali. Zgłoszenie leży jako
    nierozwiązane (niezamknięte) w dodatku
    je zaktualizowałem.

    Tak, odpowiadam na każdy mail od klienta.

    Staram się też dokładnie opisywać, klientowi krok po kroku co ZOSTANIE zrobione,
    jakie ma opcje.
    Tak, aby był w pełni świadomy decyzji lub/i procedur.
    W 99,9% przypadków idę klientowi na rękę - bo "klient ma zawsze rację", czy wyda
    w firmie 500 czy 50 K PLN.

    Pozdrawiam.

    PS. Nie będę kontynuować tego wątku (chyba, że coś istotnego się wydarzy).
    Dzięki wszystkim za odpowiedzi na temat i nie na temat, czy też te uszczypliwe.

    Dla mnie wątek był bardzo pouczający - może się komuś przyda.