    Subject: Re: Korekta faktury księgowanie.
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    From: Pete <n...@n...com>
    Date: Sun, 18 Jul 2021 22:31:52 +0200

    W dniu 2021-07-18 o 17:58, Adam pisze:
    > Witaj
    >
    > Dziękuję za Twoje wiadomości.

    > Korektę 31.05 dostałem tylko mailem. nic więc nie odsyłałem. Prosiłem o jej
    anulowanie (właśnie, aby nie trzeba było tego księgować).
    > Niestety najprawdopodobniej moja prośba nie została uwzględniona (bo na serio
    zainteresowali się miesiąc po tym, jak im pisałem
    > o anulacji).
    >
    > Problem jest taki, że jest to jest korekta zwiększająca podatki (bo zmniejsza
    wydatki). Więc wypada to zaksięgować.
    > Myślałem, że uda się anulować (jak tylko dostałem tą korektę mailem prosiłem ich o
    anulowanie tej korekty i rekompensaty).

    > Ale niestety wygląda na to (po mojej interwencji, że chcę anulować korektę z
    31.05), że dostanę drugą korektę (anulującą pierwszą korektę),
    > którą oni chcą, abym im odesłał.
    > Ale chyba kosztów takich (zmniejszających podatki czyli np. wydatki na polecone)
    nie trzeba ujmować...

    > Mnie to zupełnie nie bawi tylko doprowadza do wrzodów. Straciłem na to mnóstwo
    nerwów i czasu.

    > Ale chcę mieć w porządku papiery. Dlatego proszę Was o podpowiedzi .
    >
    > Pozdrawiam.

    Jak chcesz być w porządku, to musisz zaksięgować tę pierwszą korektę i
    tę którą otrzymasz. Nie masz wyjścia bo na 100% ona wyszła JPK-iem z OMV
    czy jak tam oni się nazywają.

    A w tej MK kliknąłeś checkbox 'dokument korygujący'?

    --
    Pete