  • Data: 2021-07-19 09:30:45
    Temat: Re: Korekta faktury księgowanie.
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Albo 2. czerwca.

    Przetestowałem i z datą księgowania i datą wpływu 1.06 wchodzi OK.

    > To jest data, kiedy dokument do ciebie dotarł. A na to ma (nomen omen)
    > wpływ wiele czynników.

    Tak tylko dokument wysłany mailem 31 maja o 20.40 no ale czy ktoś powiedział,
    że w dokumentach musimy stosować CET? ;)

    BTW jest gdzieś w ustawach info o strefie czasowej?

    Najgorzej, że już 31 maja odesłałem maila z pytaniem co to jest za ujemna
    faktura i że ja nic nie zamawiałem ;)

    Dzięki.