  • Data: 2021-07-23 10:17:27
    Temat: Re: Korekta faktury księgowanie.
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Właśnie przyszła pocztą korekta do korekty
    Faktura VAT korekta nr xx/07/21
    z datą wystawienia 2.07.2021.

    3 tygodnie wysyłali (plus 2 błędy w adresie więc może dlatego tyle szło) ;)

    W postaci takiej tabelki.
    przyczyna korekty: pomyłka
    Dotyczy FV korygującej XXXX z 31.05.2021

    Nazwa towaru
    JEST
    VPS -10,99 netto, -2,53 VAT i -13,52 z podatkiem

    Winno być
    10,99 2,53, 13,52

    Jak rozumiem, że teraz te +13,52 mam zaksięgować w lipcu jako normalną fakturę
    xx/07/21
    w pozostałe wydatki?
    z opisem FV korekta do korekty XXXX z 31.05.2021

    Dzięki temu te dwie korekty się zniosą.

    PS mam obowiązek odesłać im to pocztą (są dwa egzemplarze) czy mogę wysłać skan?