  • Data: 2021-07-20 09:50:10
    Temat: Re: Korekta faktury księgowanie.
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    > Nie wyobrażam sobie skasowania dokumentu, który został już komuś
    > wysłany. Trafił do obiegu i już 'po ptokach'.

    No teraz tak, ale jakby 2.06 skasowali (zostawili u siebie w dokumentacji, ale z
    adnotacją anulowane
    i nie księgowali i uwzględniali w JPK) jako błędnie wystawiony/wygenerowany to IMHO
    mogłoby być OK.

    OK to wrzucam z datą wpływu 1.06 (aby program nie protestował).
    A tą korektę anulującą poprzednią korektę (mam nadzieję, że tym razem przyślą na
    13,52 PLN, aby
    się wyzerowały - a nie kolejny minus ;)) zaksięguję w miesiącu kiedy to przyjdzie.

    I cała ta idiotyczna sprawa się zakończy.

    Jeszcze raz dziękuję za pomoc.