  • Data: 2003-01-04 21:51:19
    Temat: Re: Oznaczenie sprzedawcy/nabywcy na fakturze VAT
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 4 Jan 2003, Igor Zgoła wrote:

    >+ Czy prowadząc DG jako osoba fizyczna i mając we wpisie do ewidencji DG
    >+ oznaczenie, że prowadzę ją pod nazwą: "XXX" na wystawianych i otrzymywanych
    >+ fakturach VAT konieczne jest oprócz nazwy XXX dodanie mojego imienia i
    >+ nazwiska. Staram się rozstrzygnąć ten problem , byłbym wdzięczny za
    >+ wskazówki.

    A mógłbyś tak przejrzeć googlem ?? Ostatniośmy wałkowali :]

    IMHO:
    - nie musisz w "nazwie" DG. Możesz tam napisać "XXX"
    Zajrzyj do rozp. o falturach, leży na www.mofnet.pl (i się
    marnuje ;>)
    - nie zwalnia cię to z obowiazku udostępnienia informacji
    o tym jak się nazywasz każdemu kontrahentowi (PDG !),
    jak na mój gust - "nie na żądanie" (czyli nie musi się
    dopytywać, ty masz mu "podać na tacy").
    - musisz napisać "na dole" o ile osobiście podpisujesz
    fakturę. Masz pracowników ?

    pzdr, Gotfryd