  • Data: 2003-01-06 18:14:46
    Temat: Re: Oznaczenie sprzedawcy/nabywcy na fakturze VAT
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Igor Zgoła napisał:

    > Łaaaa. Racja. Ale ja głupi!
    > Przecież podatnikiem VAT są równiez jednostki organizacyjne niemające
    > osobowości prawnej. A zarejestrowana przeze mnie dzialalnosc gospodarcza
    > mozna podciagnac pod to, bo nie ma w ustawie blizszego doprecyzowania co
    > nalezy przez to rozumiec, choc to juz troche naciagana teza, ale nie mozna
    > jej chyba podwazyc. Ale to by wymagalo innego zgloszenia w US dla potrzeb
    > podatku VAT, ale jakby sie uprzec to nie dostrzegam na razie przeszkod
    > prawnych zeby podac na zgloszeniu nie moje imie i nazwisko a nazwe z wpisu
    > do EDG.
    Tyle tylko że jednoosobowy przedsiębiorca to nie jest "innna jednostka
    organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej" bo musiałby nagle
    przestać być osobą fizyczną. Potrafisz zamienic sie w jakis byt
    równoległy??? Jakis czwarty wymiar albo co :-))
    Bo jak nie to takie zgłoszenie będzie o prostu nieprawidłowe.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl