  • Data: 2003-09-19 13:28:21
    Temat: Re: Problem z wyksięgowaniem ŚT i w ogóle.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 19 Sep 2003, Adamski wrote:

    >+ > "o wartości początkowej przekraczającej 3500 zł", dla porządku.
    >+ > ŚT o mniejszej wartości albo nie zaliczony do księgowania
    >+ > jako ŚT nie podlega "ruszeniu" :)
    >+
    >+ Toz to wlasnie napisalem

    Byłem przekonany że nie :)

    >+ > 1. Osoby obowiązane do prowadzenia księgi, [...] prowadzą:
    >+ > 2) ewidencję wyposażenia.
    [...]
    >+ > Jak dla mnie nieposiadanie ŚT lub wyposażenia "obowiązkowo
    >+ > wpisywanego" nie zwalnia od prowadzenia ewidencji.
    [...]
    >+ Tak ze ja wszystko co kupiuje i kosztuje pow 1500.00 zakladam, ze bede
    >+ uzywal pow roku i wrzucam w ST.

    No i... ?
    Nie masz wyposażenia podlegającego ewidencjonowaniu.
    Co z tego ?

    >+ Takim prostym mykiem pozbylem sie jednej ewidencji.

    Weź ty sobie kawę przydziel albo lody na przykład :)

    Przecież piszę wielkimi literami:
    TO ŻE NIE MASZ WYPOSAZENIA IMO NIE UPOWAŻNIA CIĘ ABY NIE
    MIEC EWIDENCJI WYPOSAŻENIA.
    Być może jesteś innego zdania; ale ja uważam że wtedy
    jesteś w błędzie.
    Ma być "książka z napisem ewidencja wyposażenia i właściwymi
    rubrykami", podpisana lub tp.. Może być pusta :]

    pozdrowienia, Gotfryd