eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiNowa drukarka a amortyzacja komputera (srodka trwalego) › Re: Re: Re: Nowa drukarka a amortyzacja komputera (srodka trwale...
  • Data: 2003-09-26 13:48:40
    Temat: Re: Re: Re: Nowa drukarka a amortyzacja komputera (srodka trwale...
    Od: elena <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Cóż, przyszło mi się znowu ci narazić :)
    > Możesz zapodać na jakiej podstawie *wolno* wrzucić drukarkę
    > w podwyższenie wartości ŚT ?

    Nie myślałam o podwyższeniu wartości początkowej już istniejącego w ewidencji środka
    trwałego, przypuszczam, że jako zespół komputerowy. Drukarka ma mieć własny, odrebny
    wpis do ewidencji środków trwałych z umorzeniem 100%. Koniec

    > Zauważ, że stawiam sprawę ostrzej niż Jureq - nie że \"można
    > wrzucić w KUP\", a że \"nie wolno podwyższyć WP ŚT\" :)

    Trzeba wrzucić w KUP, nie ma innej możliwości. Możesz wybierać tylko wtedy gdy
    nakłady zwiększające wartość początkową =3500zł.

    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>