  • Data: 2004-10-29 15:55:04
    Temat: Re: Re: kontrola US a wpłw kasy na konto firmowe
    Od: "masuro" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wątek rozwinął się zupełnie nie w tym kierunku w którym
    chciałam.
    To, czy mogę swoją prywatną kasę przelewać na konto
    firmowe, nie jest zasadniczym problemem w moim wątku?
    przecież napisałam "albo, co gorsze:"

    Czy obca OFPDG może mi przelewać kasę ze swojego konta
    firmowego na moje firmowe konto? i to jest zasadnicze
    pytanie.

    Pytam, bo mam taki przypadek: mój znajomy X chce mieć ruch
    na koncie, bo od tego zależy czy i jak duży kredyt dostanie
    od banku i poprosił mnie o przysługę: X przelewa mi kasę,
    ja wyciągam gotówkę, daję ją naszemu wspólnemu znajomemu Y,
    a ten wpłaca X-owi jako zapłata za coś tam i tak pieniążki
    krążą, po czym bank widzi duże obroty na koncie i o to
    chodzi,
    ale czy nie będę mieć problemów z US, który powie, że ja mam
    jakieś dochody, których nie zaksięgowałam.
    a przecież mogłam także, taki inny przypadek: pozwolić
    znajomemu X z Gdańska przelać kase na moje konto dla
    znajomego Y z mojego miasta, który nie ma "szybkiego" konta
    i prosił mnie o przysługę

    Przepraszam - wiem, że nie wróżycie z fusów ani Tarota,
    mogłam bardziej jednoznacznie zadać pytanie.

    Małgorzata (memoriał, KPiR, VAT, ZUS)