  • Data: 2003-05-30 20:50:54
    Temat: Re: Ryczałt za samochód do celów slużbowych
    Od: "thomasson op pl" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pracownik nie może wystawic ryczałtu. Ryczalt może przyznac pracownikowi
    > pracodawca.
    >
    > ale niebędący jego własnością (korzysta z niego na podstawie
    > Pracodawca może przyznac pracownikowi zryczałtowany zwrot kosztów także
    > na samochód uzyczony lub wynajęty.

    Po rozmowie z księgową mam mieszane myśli. Powiedziała, że pracownik musi
    być właścicielem lub współwłaścicielem auta a jego nazwisko *musi* widnieć w
    jakiejś pozycji w dowodzie rejestracyjnym i np. syn nie może korzystać z
    pojazdu ojca do celów służbowych - bo nie ma prawa rozporządzać pojazdem i
    zawierać umów cywilnoprawnych na używanie nieswojego pojazdu. Czy to prawda?
    Samochodowy ekspert grupy na pewno wie (bywalcy wiedzą o kogo chodzi :)

    Thomasson