    From: Andrzej Kłos <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Składka zdrowotna od ryczałtu - kwadratura koła?
    Date: Mon, 18 Jul 2022 18:57:20 +0200

    Piotr Gałka pisze:
    > ... prawdopodobnie w przypadku ryczałtu w ogóle
    > nie można mówić o dochodzie. Ale tego nie jestem pewny.

    Istnieje pojęcie dochodu "przy ryczałcie".

    Jest on wyznaczany arbitralnie przez MRiPS raz w roku w lipcu (za
    poprzedni rok) i ogłaszany w Monitorze Polskim. I to szacowanie zakłada,
    że np w szczególnym wypadkach dochód osiągany przez podatnika
    opodatkowanego zryczałtowanym podatkiem dochodowym wielokrotnie
    przekracza przychód.

    dochód WIELOKROTNIE PRZEKRACZA przychód.

    Taki kwiatek fachowców tej władzy - firmowany i podpisany (obecnie)
    przez minister Marlenę Maląg, absolwentkę podyplomowych studiów na
    kierunku matematyka i informatyka...