  • Data: 2011-03-30 07:31:31
    Temat: Re: Sprzedaż np. to też sprzedaż opodatkowana VAT?
    Od: Paweł Szostek <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Mar, 08:18, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    >   No zapłaciłeś chyba wtedy?
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Nie zapłaciłem dlatego, że minęło 15 miesięcy od od końca okresu
    rozliczeniowego,
    w którym wydano składniki majątku i usługi (o wartości do 15 000 zł)
    do użytkowania
    i od takich składników nie trzeba chyba płacić VATu przy przejściu na
    zwolnienie?
    Nie wiem jednak, czy nie popełniłem błędu, bo w ciągu ostatnich 12
    miesięcy
    przed zwolnieniem odpisywałem również VAT od takich wydatków właśnie
    jak
    prąd, czy gaz i nie zapłaciłem za to VATu przy przejściu na
    zwolnienie. A może powinienem był?