  • Data: 2020-01-05 18:38:53
    Temat: Re: Telefon za 3000 - koszt czy wyposażenie?
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-01-05 o 17:24, Kviat pisze:

    > Wiarygodność
    > takiej inwentaryzacji była zerowa, nikt nie był w stanie tego ogarnąć. I
    > tak jest do dzisiaj w dużych firmach.

    W małych też, żeby sobie oszczędzić durnoty papierkowej robi się
    samouproszczenie. Kiedyś dla małej spółki (produkcja i handel) musiałem
    prowadzić magazyn
    i sporządzić spis z natury co przy stosunku wartości tego spisu i ilości
    pozycji
    do skali obrotu było w mojej ocenie robota głupiego.
    Oszacowałem realnie ten stan na 5000zł i taki stan utrzymywałem corocznie.

    Podobnie robię w swojej DG z czystej wygody.