  • Data: 2020-01-05 17:36:42
    Temat: Re: Telefon za 3000 - koszt czy wyposażenie?
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.01.2020 o 16:01, cef pisze:

    > Bardziej chyba uważają przedsiębiorców za kombinatorów.

    Z tymi "lewicowymi oszołomami" odebrałem jako żart Wojtka (bo mi
    zdecydowanie bliżej do lewicowych oszołomów niż do obecnego
    kościółkowo-nacjonalistycznego prawactwa).

    Ale faktem jest, że niektórzy młodzi zakładają działalność, bo słyszeli,
    że paliwo i laptopa można od podatku odliczyć. Nie bez powodu sporo
    "przedsiębiorstw" nie przeżywa roku.

    Pozdrawiam
    Piotr