  • Data: 2021-02-26 14:59:47
    Temat: Re: Tylko paragon do kwoty 450zł
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    UĹźytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Kasjerka w Castoramie itp Ci odmowi - bo ona moze tylko paragon
    > wystawic.
    > A czy ma mozliwosc kogos wyzej wezwac ... nie wiem.
    >
    > Ale ... zrobmy drozsze zakupy - kasjerka nadal nabije na kasie i
    > paragon wystawi ... i co wtedy ... paragon juz nie jest faktura
    > uproszczona wiec mozna wystawic druga fakture, normalna ?

    Po pierwsze w takiej sytuacji wystawi paragon z nipem - i tak ma taka
    mozliwośc.

    Natomiast dodatkowo W castoramie idziesz z tym paragonemo punktu i
    wystawiaja fakture (teraz maja automaty do tego), nawet jezeli to jest
    paragon z nipem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie