  • Data: 2002-03-14 19:55:05
    Temat: Re: biuro rachunkowe ceny
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej W. Ząbik" <z...@k...com.pl>
    napisał w wiadomości
    news:a6og7s$a01$1@news.intertele.pl...
    > A ja ostatnio rozglądałem się za biurem
    rachunkowym dla siebie, oczywiście
    > tanim
    > i w Rzeszowie znalazłem dla ryczałtowca za 80zł,
    dla Vat'owce 130zł i tu
    > firmuje księgowa swoim nazwiskiem na papierach,
    całkiem nieźle zważywszy na
    > początek jak zacząłem się rozglądać min 200zł!!!
    Wiedza kosztuje - tylko
    > czemu tak drogo.

    Kiedyś było jeszcze drożej ale w miarę zwiększania
    się ilości księgowych i tanienia oprogramowania te
    usługi staja się coraz tańsze. Poza tym wiel biur
    nastawia się właśnie na małych klientów i
    powszechność a nie elitsrność świadczonych usług.
    Jednak są jeszcze pazerne jednostki

    Sark