  • Data: 2014-03-22 11:08:02
    Temat: Re: [cross] [vat] zmiany na lepsze?
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 22 marca 2014 10:46:36 UTC+1 użytkownik Cavallino napisał:
    > Użytkownik "dddddddd" <f...@e...com> napisał w wiadomości grup

    > Jeśli chodzi Ci o ten cytat:
    >
    > "2 - pojazdy samochodowe, inne niż samochody osobowe, które posiadają
    >
    > kabinę kierowcy z jednym rzędem siedzeń i nadwozie przeznaczone do
    >
    > przewozu ładunków jako konstrukcyjnie oddzielne elementy pojazdu;"
    >

    > , to faktycznie masz rację, że jeden rząd siedzeń jest warunkiem koniecznym
    >
    > do nieprowadzenia ewidencji, ale NIE JEST warunkiem wystarczającym.
    >
    > Jeśli tylko Ci o to chodziło, to źle zrozumiałem intencje.
    >
    > I teraz pytanie o które mnie chodziło - czy np. Seicento Van ma nadwozie

> [...]

    No wlasnie zacytowany powyzej przepis, i jeden wczesniej w tej samej ustawie.
    Konstrukcyjnie oddzielny element pojazdu oznacza, ze mozesz cala pake odkrecic od
    ramy pojazdu, a kabina nadal jest na swoim miejscu - w zadnym seicento van sie tak
    nie da, bo ma nadwozie samonosne jak kazda osobowka wspolczesna i jest ono jednym
    elementem konstrukcyjnym.

    Da sie w pikapach opartych na ramie (navary, l200, hiluxy itp) i innych dostawczakach
    typu lubliny czy sprintery - ale VAT odliczysz bez przeszkod tylko z POJEDYNCZA
    kabina po zmianie ustawy.

    pablo