eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiczy majac firme w Polsce mozna swiadczyc uslugi na terenie UE dla osob fizycznych › Re: czy majac firme w Polsce mozna swiadczyc uslugi na terenie UE dla osob fizycznych
  • Data: 2006-05-26 09:23:53
    Temat: Re: czy majac firme w Polsce mozna swiadczyc uslugi na terenie UE dla osob fizycznych
    Od: "Piotr" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Musi.
    > Dochód, owszem. rozlicza w Polsce ale VAT to już inna sprawa kaloszy.

    a czy jest jakis limit obrotu ponizej ktorego vat mozna placic w Polsce od
    takich transakcji, czy tez juz od pierwszego zarobionego euro nalezy placic
    VAT np. w uk?

    i czy np. jesli w Polsce jestem vatowcem, to w uk tez musze zostac vatowcem,
    czy tez jesli obrot tam bedzie niewielki (powiedzmy kilka tysiecy euro
    rocznie gora), to tam moge skorzystac ze zwolnienia z VAT?

    http://www.pbase.com/piotrstankiewicz