    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: jednoosobowa DG a spolka cywilna
    Date: Wed, 12 Mar 2008 16:44:14 +0100

    W odpowiedzi na pismo z środa, 12 marzec 2008 16:31
    (autor czarny
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <fr8svp$1kjj$1@news2.ipartners.pl>):

    > Poniewaz planujemy wspolne przedsiewziecie,czyli, mowiac po ludzku,
    > wspolne dzialania na korzysc osiagniecia zysków.

    No ale to można zrobić bez zakładania s.c. ZTCW. Przecież możecie wykonywać
    to na podstawie umów pomiędzy DG albo jeden zostać podwykonawcą drugiego
    itp. Zależy od konkretnych przedsięwzięć.

    --
    Tristan
    napisz tu: i...@k...com.pl k...@g...com