  • Data: 2004-01-06 13:54:28
    Temat: Re: likwidacja DG - środki trwałe i vat
    Od: "AP" <h...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jureq" <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl> napisał w wiadomości
    news:bte9us$2sda$1@news.atman.pl...

    > Ustawa o podatku od towarów i usług:

    Poniższe przepisy czytałem kilka razy wcześniej i uważam, że nie ma w nich
    jednoznaczności.
    po pierwsze: ŚT nie jest przedmiotem czynności określonych w art.2 wg mnie,

    po drugie zgodnie z uopdof ŚT nie wchodzi do spisu z natury (zostaje
    wykreślony z ewidencji ŚT) przy zakończeniu DG a podatek doch płaci się w
    momencie jego zbycia.

    A na dodatek w moim US poinformowano mnie że vatu od ŚT przy likwidacji DG
    się nie płaci powołując się przy tym na art 6a uopotiu.

    Jest to zakęcone. W różnych publikacjach sukałem i nie znalazłem informacji
    o tym zagadnieniu.
    Logiczna dla mnie (i korzystna ) jest interpretacja mojego US. Ale czy jest
    prawdziwa?

    A.P.