eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiodliczenie / wydatki na remont / bez posiadania mieszkania? › Re: odliczenie / wydatki na remont / bez posiadania mieszkania?
  • Data: 2005-07-28 23:26:41
    Temat: Re: odliczenie / wydatki na remont / bez posiadania mieszkania?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Zywno wrote:

    > Warto wiedziec. "Moze" to znaczy, ze jest teoretyczna mozliwosc, ale w
    > praktyce to sie nie zdarza? :)

    W praktyce się zdarza jak sąsiad podkabluje.
    Inaczej im sie nie chce.

    > tak, buduje sie, protokol zdawczo-odbiorczy planowany na marzec 2006

    > kurcze, no wlasnie.. jak mam rozumiec, ze zwykle chca? nie jest wtedy mozliwe
    > odliczenie czy odradzasz odliczenie, bo na 99% zakwestionuja? czy po prostu
    > tak jest w przepisach? Przyznam, ze jestem zielony w tych kwestiach (po prostu
    > poradzono mi, zebym sie pospieszyl z zakupami na remont)

    w przepisach jest, ze ma byc na wlasne potrzeby mieszkaniowe, do lokalu
    do ktorego posiadasz tytul prawny.
    własne potrzeby oznacza, że jak wyremontujesz mieszkanie, które
    wynajmujesz i odliczysz remont to ci zakwestionują, bo nie jest to na
    własne potrzeby.
    Tak samo jak wyremontujesz i sprzedasz. Mało ludzi zwraca na to uwagę, a
    US się czepiają.

    Druga cześć nic nie mówi o terminie zakupu. Ma być kupione na remont
    lokalu do którego posiadasz tytuł prawny.
    I nic nie ma na temat, że zakupy wolno ci robić dopiero wówczas kiedy
    ten tyuł posiadasz, tylko że masz robić remont lokalu, do któego tytuł
    posiadasz.

    US oczywiście takie faktury kwestionuje w 100%.
    Chcesz być pierwszy, który zadrze z urzędem i postawi ich na miejsce?