  • Data: 2011-03-21 21:13:01
    Temat: Re: podatek od nieruchomości - jaki?
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Lukasz" <l...@b...net.pl> writes:

    > Rodzice sprzedali dwa mieszkania: pierwsze zakupione przed 2005r.,
    > drugie w styczniu 2008 roku (w tym drugim byli zameldowani od
    > kilkunastu lat). Za część uzyskanej kwoty kupują ze mną na spółkę dom
    > (za ok. 40% wartości obydwu mieszkań). Czy od pozostałej kwoty muszą
    > zapłacić jakiś podatek?

    Wydajemisie, że jest duża szansa, że w ogóle nie trzeba płacić
    podatku, ale biorąc pod uwagę, że mówimy o kwotach jak mniemam rzędu
    miliona złotych i nieumiejętne załatwienie sprawy może zakończyć się
    naliczeniem np. 100 tys. złotych podatku, to ja bym nie szukał
    odpowiedzi u anonimów z internetu, tylko odżałował parę stówek na
    solidną poradę prawnika.

    MJ