  • Data: 2004-04-06 18:25:16
    Temat: Re: program do pełnej księgowości - poradźcie uzytkownicy
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja używam a właściwie serwisuje program firmy radix.
    http://www.radix.com.pl/s_fkb.html
    Jest to program do pełnej księgowości tyle, że budżetowej. Mam z tym do
    czynienia w urzędach gmin, zakładach gospodarki komunalnej, domach kultury.
    Myślę że to jest kwoestia wprowadzenia tylko właściwego planu kont i po
    sprawie.
    Konto budowane jest na zasadzie xxx/xxx/xxxxx/xxxx/xx .
    Ma prawie wszystko to czego potrzebujesz. Obecnie są produkowane dwie
    wersje - dosowa i windowsowa na sql. Tej drugiej jeszcze nie widziałem za to
    dosowa to pełna obsługa z klawiatury. Program jest szybki w pracy a baza
    dosowa pracuje bardzo fajnie na nowych komputerach. No i nigdy nie było
    wpadki, żeby baza sie wysypała.
    Tyle że program sprawdza się w 100% ale w jednostkach budżetowych a w
    firmach nie wiem bo nigdy tego nie widziałem i nawet nie wiem czy ktoś go
    tak używa.
    Program jest na tyle prosty, że obsługi można się nauczyć w ciągu kilku
    godzin.
    Wadę ma taką, że nie ubsługuje drukarek na usb oraz tych które nie obsługują
    dosa. Bez problemu wszystkie igłówki i większość laserów.

    Gdybyś więcej chciała wiedzieć to "infoelektron malpa pro.onet.pl" bo nie ma
    co grupy zanudzać.

    --
    PawełJ