  • Data: 2005-08-13 19:20:34
    Temat: Re: przelewy z konta na konto
    Od: Straight <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A był to sobota, 13 sierpnia 2005 18:56, gdy Straight napisał(a) coś na
    > pl.soc.prawo.podatki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Jak już koledzy powiedzili, teoretycznie powinieneś się bać. Ja Cię jednak
    > uspokoję nieco: Jeżeli nikt nie doniesie, to jest spora szansa, że kontroli
    > nie będzie i nikt się nie zorientuje. A nawet jak będzie kontrola, to
    > niekoniecznie muszą zauważyć (no chyba, że z TEGO powodu przyjdą).
    >
    > W każdym razie, na przyszłość nie należy wykonywać dziwnych ruchów przez
    > konto firmowe. Od tego jest konto prywatne. Jeżeli kolega ma klasyczną DG
> [...]

    Wlasnie uslyszalem podobna opinnie, ze najlepiej wykonywac takie
    operacje poprzez konta prywatne.
    Martwi mnie to, ze od jakiejś kwoty banki mają obowiązek zgłaszać od US
    wpłate. Sprawdzalem historie i byly wplaty 60k,30k itp...
    Z U-Z musiałbym zapłacić 2x podatek - raz za moja część przychódu tamtej
    firmy i drugi raz juz za moj jako ja - to jest jakas paranoja....