  • Data: 2005-08-15 22:55:22
    Temat: Re: przelewy z konta na konto
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    [...]
    > Właśnie zaczeliśmy zdawać sobie z tego sprawe - choc de facto zaplacilem
    > podatek i vat. Jak to mozna teraz szybko i bezpiecznie uregulowac ??

    A ja gdzies sie doczytalem ze firmanctwo zachodzi tylko wtedy gdy mamy jak u
    autora watku + fiskus faktycznie na takim procederze traci.
    Zastanow sie czy dzialajac w ten sposob oskubujesz fiskusa czy nie?

    A jak to rozwiazac?
    A wez dogadaj sie z kumplem i zpstan osoba wspolpracujaca w tej
    dzialalnosci!
    TB