  • Data: 2005-01-10 09:32:12
    Temat: Re: spółka cywilna a działalność gospodarcza
    Od: "Faust" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to mi sie dostalo:(
    > Nie wazne, czlowiek uczy sie na bledach i nalezy traktowac je jako
    > kolejne doswiadczenie :)

    Przepraszam jeżeli to tak zabrzmiało, choć z doświadczenia wiem że lepiej
    czasami klientem "wstrząsnąć" w jego własnym dobrze pojętym interesie, niż
    potem bronić go w sądzie przed urzędem

    > Co do ksiegowego... to i tak zbyt zameczam go pytaniami, wiec
    > postanowilam zapytac kogos innego - coz najwyrazniej to byl blad.

    I o to chodzi, żeby księgowego zamęczać, w końcu za to mu się płaci.
    I nie był to błąd, bo chociażby uświadomił Pani złożoność tematu.

    Niemniej lepiej w takich sprawach rozmawiać w realu, gdyż grupa nie daje
    możliwości prostowania na bieżąco błędów pojęciowych, co utrudnia "dojście"
    do istoty problemu.