  • Data: 2005-01-10 09:43:51
    Temat: Re: spółka cywilna a działalność gospodarcza
    Od: Iza <i...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    bo wrote:
    > Iza wrote:
    >

    > Nie wiem czy wiekszym bledem nie jest placenie ksiegowemu,
    > ktory takprostejsprawynie wyjasnil..

    zeby mial wyjasnic musialabym zapytac - a zaczelo mnie to nurtowac w
    sobote wieczorem - przyznasz idiotyczna pora na nekanie pytaniami
    ksiegowego:)

    > s.c nie jest spolkoa prawa handlowego dlatego w ksh o tym NIE MA NIC.
    > natomiast jak sama nazwa wskazuje jest oczywiscie w KC.

    no tak... zdecydowanie tam tzreba bylo szukac odpowiedzi:)

    > Prosze docenic wiec odpowiedzi Madzi..
    > a zwlascza odpowiedz pytaniemna pytanie..
    > CO pani chce talk wlasciwie osiagnac zmienajac forme prawna
    > swej DG z prowadzonej jednoosobowo na prowadzona w formie s.c. ?

    nie koniecznie musi byc spolka cywilna... po prostu nie znalazlam
    informacji na jej temat... prawde mowiac z tego co wygooglalam to
    najsensowaniejsza bedzie dla mnie z o.o. ale niestety nie mam na dzien
    dobry 50k pln (z tego co znalazlam to jeden z warunkow).
    A co chce osiagnac? Na dluzsza mete miec etat, po prostu ale poniewaz ma
    to byc ciagle moja firma, wiec hmmm kombinuje co z tym zrobic.
    Poniewaz na razie staram sie rozeznac w temacie, wiec zadaje takie a nie
    inne pytania. Zapewne skonczy sie na tym, ze pojde z wiekszoscia do
    ksiegowego, ale mimo wszystko chcialabym miec juz jakas wiedze na temat,
    zeby przynajmniej wiedziec o czym on do mnie mowi:)