eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkito jest KOMPLETNIE nienormalne - NIP gdzie leży prawda ? › Re: to jest KOMPLETNIE nienormalne - NIP gdzie leży prawda ?
  • Data: 2004-04-28 09:08:48
    Temat: Re: to jest KOMPLETNIE nienormalne - NIP gdzie leży prawda ?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik KrzysiekPP k...@o...pl ...

    > Skad te wiadomosci ? Ja o NIP wystapilem sam, moja zona tez ... po
    > trzech tygodniach dostalismy decyzje i finito ...

    Tak mówi ustawa o NIP, ale w praktyce wygląda to różnie. Ja osobiście nigdy
    nie spotkałem sięz Us który by nie chciał przyjąć NIP-3 identyfikacyjnego,
    ale wiem ze takie US są. Spróbuj przesłać pocztą, albo powiedz że
    pracowałeś tylko miesiąc i juz nie pracujesz, albo że chcesz NIP bo za
    miesiąc będziesz rozpoczynał DG i wolisz numer już mieć, bo potem bez nipu
    ciężko prowadzić DG.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")