  • Data: 2004-04-16 13:40:55
    Temat: Re: umowa cywilno-prawna czy faktura
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "izullka" <izullka@(nospam)wp.pl> napisał w wiadomości
    news:c5oeok$9p1$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > np. mam sprzedaż opodatkowana VAT i ponosze koszty z nimi zwiazane (np.
    za
    > energię elektryczną).
    > To np sprzedaż samochodu osobowego ze stawką zw. spowoduje, że ową f-rę
    za
    > energie elektr. naliczę proporcjonalnie? A co ma sprzedaz zw. samochodu
    do
    > kosztu za energię elektryczna???

    No jak to co ma?
    Przecież, żeby sprzedać ten samochód musiałaś
    ustalić jaki dokument wystawić :-)
    Robiłaś to z wykorzystaniem np dostępu do sieci,
    pewnie jeszcze trochę poguglałaś;
    do tego celu użyłaś komputera, który
    chyba nie był zasilany dynamem?
    A może robiłaś to wieczorem i było zapalone światło?
    Fakturę ręcznie pewnie wystawisz,
    bo jak na komputerze to znowu
    będzie problem z prądem.
    I pewnie jeszcze dzwoniłaś gdzieś w tej sprawie.
    Nie zapomnij o tym przy uwzględnianiu VAT z rachunku tel.

    :-)